Usłyszeć, by Zrozumieć Autyzm – pracownia komunikacji empatycznej

temat w opracowaniu

Szanowny rodzicu!

Gdy składasz wniosek – o włączenie do systemu wsparcia dziecka – nauczyciela wspomagającego, to:

  • jakie nachodzą Cię wątpliwości?
  • jakie masz obawy?
  • jakie masz nadzieje?
  • jak byś chciał, by to wyglądało?
  • co powinno, a nie jest uwzględniane?

A może masz już swoje doświadczenia?

  • z czego jesteś zadowolony?
  • co daje Tobie ulgę?
  • co mile zaskakuje i Cię uskrzydla?
  • a może coś Cię wkurza?
  • coś drenuje Twoją cierpliwość?

Szanowny Rodzicu!

Jeśli zechcesz podzielić się ze mną swoimi przemyśleniami, to z miłą chęcią skorzystam z nich, by udoskonalić swój system pracy.

Z miłą chęcią, wskazówki włączę do modelu – wystarczająco dobrego – dla jak najpełniejszego wspierania dziecka, na terenie placówek.

Wnioski opiszę w tym właśnie miejscu! – tak by skorzystać mogli i inni.

Jednym z materiałów, na którym opieram budowanie kolejnych kroków, jest poniższy schemat.

Tak! – to tylko schemat! – oczywiście, że wymaga omówienia dla każdego dziecka indywidualnie.

Może, czegoś tu brakuje, już na pierwszy rzut oka?
Co, Twoim zdaniem, powinno tam się znaleźć, w pierwszej kolejności?
Albo, co Ci się podoba?

A może mogę Tobie jakoś pomóc?

Jeśli Cię zainspiruje – napisz proszę do mnie!

🙂 Gdy wspieram, to pamiętam, 
że każde dziecko 🙂
chce poznawać świat, z radością, z jaką karmi głodne kaczki w parku.

Rodzicu!

Jestem po to, by Tobie było łatwiej!

Adres e-mail: agnieszka.pracowniakomunikacji@gmail.com

POLITYKA PRYWATNOŚCI