Usłyszeć, by Zrozumieć.

Jak nauczyć dziecko liczyć, by miało z tego frajdę?

Żeby nauczyć dziecko liczyć z uśmiechem na buzi, zamiast niechęci, rozzłoszczenia i uciekania w najdalszy kąt swojej bazy / oazy pod stołem,

konieczne jest…

empatyczne usłyszenie jego trudności, smutku i pogubienia!

Im taki stan trwał dłużej, tym zrozumienia potrzeba więcej. Czeka nas zatem:

  • systematyczność działań,
  • nauka koncentracji uwagi,
  • a gdy długopis jest turbo niewygodny, rozćwiczenie mięśni dłoni.

Potem doszukanie się źródła trudności czysto matematycznej, czyli dotarcie do punktu, w którym trybiki kolejnych zadań przestały chodzić jak wskazówki zegara. Gdy to już wiem, wtedy planuję, przygotowuję i proponuję rozwiązania. Aby cały proces przebiegał jak najbardziej sprawnie, to:

  1. Pracujemy online na platformie do wideo konferencji.

  2. Pierwsze spotkanie jest z Tobą – mamą dziecka lub z obojgiem rodziców, ale… bez obecności dziecka.

    To dla mnie bardzo ważne, by dobrze usłyszeć Ciebie, Twoją troskę, czasem zmęczenie, znużenie albo zniechęcenie i byśmy dobrze ustaliły cel naszych, wspólnych działań. Dziecko niech się wtedy świetnie bawi u babci, cioci albo ze starszym rodzeństwem. Przyznasz, że to nie jest rozmowa przeznaczona dla jego uszu. To czas dla Ciebie!

  3. Zajęcia z dzieckiem realizuję w porozumieniu i za zgodą obojga rodziców. Wtedy najpierw spotkam się 3 do 5 razy z Twoim dzieciątkiem tak, bym zorientowała się bardziej, od czego zaczniemy działania i naukę.

  4. I potem, ponownie spotykamy się my – dorośli, by ustalić dalszą logistykę zajęć.

Wspieram dzieci w nauce matematyki w zakresie podstawy programowej do klasy V. Nazywam się Agnieszka Kaźmierczak, jestem terapeutką i pedagogiem specjalnym – porozumieniowym z ponad 20-letnim doświadczeniem.

Więcej o mnie dowiesz się, klikając na linki:

Aby zarezerwować termin spotkania na rzecz dziecka, zobacz, jak chronię Twoje dane, klikając na link > polityka prywatności, a potem

napisz do mnie na adres e-mail:
kontakt@uslyszecbyzrozumiec.pl

Twoja inwestycja to

pierwsze spotkanie rodzicielskie
235,00 PLN //105 minut//1h 45min.

kolejne spotkania rodzicielskie, podsumowujące dany czas pracy
GRATIS // 105 minut // 1xmiesiąc

regularne zajęcia z dzieckiem
80,00 PLN // 60 min.

Płatności dokonasz tak:

Po zaakceptowaniu terminu, wpłać proszę umówioną kwotę na
konto bankowe mBIZNESkonto
54 11 40 2004 0000 3002 4821 7444
dla
Usłyszeć, by Zrozumieć Autyzm – pracownia komunikacji empatycznej Agnieszka Kaźmierczak
ul. Długa 25a/37
62-095 Murowana Goślina

W tytule przelewu podaj swoje imię i nazwisko + potwierdzoną datę spotkania.


UWAGA!

*Jeśli dane w przelewie są inne niż dane, jakie mają widnieć na rachunku, to KONIECZNIE daj mi o tym znać.

**Po zaksięgowaniu płatności, wyślę Ci w e-mailowej wiadomości zwrotnej link do platformy Zoom, dzięki któremu połączymy się w wideo pokoju. Czy może właśnie teraz zatrzymał Ci się oddech, ręce spociły, a w głowie masz myśl: „Chcę, ale nigdy nie rozmawiałam przez Zoom – co to w ogóle JEST?” Spokojnie. Napisz do mnie o tym, doskonale rozumiem i pomogę Ci przez to przejść. Co będzie Ci potrzebne?

  • Bezpieczna przestrzeń, gdzie przez czas trwania sesji nikt nie będzie Ci przeszkadzał.
  • Dostęp do internetu.
  • Aktywna kamera i mikrofon w urządzeniu, przez które połączysz się ze mną.

***Rachunek za usługę prześlę drogą elektroniczną w terminie do 72 h od daty jej zaksięgowania lub jeśli wolisz, zbiorczo na koniec danego miesiąca.

GWARANCJA! Jeśli w trakcie pierwszego spotkania uznasz, że nie jestem osobą, z którą chcesz współpracować na rzecz Twojego dziecka, przerywamy je i masz prawo do zwrotu całej wpłaconej kwoty. Wystarczy, że w ciągu 60 minut od rozłączenia się, napiszesz mi w wiadomości e-mailowej, że chcesz zwrotu pieniędzy i jeszcze tego samego dnia odsyłam Ci, pełną wpłaconą kwotę.

Zatem, do działania!






Wiadomości takie jak poniżej dodają mi skrzydeł i kciuki trzymam jeszcze mocniej:

“Jesteśmy wdzięczni za wsparcie naszego dziecka w nauce matematyki, tym samym dzięki za wsparcie nas rodziców. Syn traktuje lekcje matmy z Tobą jak coś naturalnego wpisanego w jego plan zajęć. Nie buntuje się, że ma się uczyć. Systematyczna Wasza praca przez ostatnie pół roku przedkłada się nie tylko na oceny ale przede wszystkim, co jest najcenniejsze, na większą pewność siebie. Syn chętnie teraz bierze udział w lekcji w szkole, jest aktywny, nie podchodzi jak do jeża do zadań domowych. Nie traktuje zadań z matmy jakby nie były dla niego, czyli zbyt trudne. Pokonuje naturalnie swoją niepewność i obawy. Jego zmiana postawy jest zauważana przez nas rodziców, jak nauczycieli w szkole i jest wzmacniana. Cieszę się, że Krzyś* zyskał większą wiarę we własne możliwości. Mamy nadzieję, że będziemy kontynuować naszą współpracę. Rodzice 12-latka.”

*dane dziecka zostały zmienione